Who's getting married April 2014?!:D
I can't see any wedding dates from my phone... Curious to know who has 7 months to go! Our date is April 18,2014<3

Married: 04/18/2014
Reviews: 5
Edited On: Sep 14, 2013 at 3:52 PM
Posted On: Sep 14, 2013 at 3:52 PM • Vendors are allowed • Add to My WatchlistFlag As Inappropriate0 likes

42 Comments | Login or Signup to post a comment!
«123»

Vegasbride2014
Married: 04/10/2014
Reviews: 2
Sep 14, 2013 at 4:08 PM • Flag As Inappropriate
Me 10th April 2014 cant wait
Edited On: Sep 14, 2013 at 4:08 PM

Wedding: [Private]
Sep 14, 2013 at 4:13 PM • Flag As Inappropriate
Here me me me I'm getting married on 4/6/14.

Sarah
Married: 04/26/2014
Sep 14, 2013 at 4:18 PM • Flag As Inappropriate
Oh Oh I am! April 26th.

Married: 04/06/2014
Reviews: 1
Sep 14, 2013 at 9:49 PM • Flag As Inappropriate
Oh wow....just found my date twin Jennifer G, Im also April 6th

Married: 04/18/2014
Reviews: 5
Sep 14, 2013 at 10:03 PM • Flag As Inappropriate
I love the excitement in all of you!!!! Still looking for my date twin! Lol. Yay! Just 7 months to go! eeeek!!:D :D

Married: Recently Married
Reviews: 5
Sep 15, 2013 at 12:21 AM • Flag As Inappropriate
Me too! April 26th!! Time is going by pretty fast, so that's exciting!!

Alysa
Married: 04/12/2014
Reviews: 5
Sep 15, 2013 at 2:33 AM • Flag As Inappropriate
April 12, 2014 here. :)

Wedding: [Private]
Sep 15, 2013 at 2:47 AM • Flag As Inappropriate
Yay for us April brides and hey date twin :)

Wedding: [Private]
Sep 15, 2013 at 2:47 AM • Flag As Inappropriate
Love is real how far are you on your planning and all of you other April brides what's still left for you to do? I'm sending my STD's next month.

Married: 04/12/2014
Sep 15, 2013 at 2:52 AM • Flag As Inappropriate
April 12th and I have to much to do!!

Married: 04/18/2014
Reviews: 5
Sep 15, 2013 at 3:10 AM • Flag As Inappropriate
Oh goodness.... I have my venue (catering included), my ceremony, my DJ, my dress, my photo booth, and ummm... That's it:( struggling in finding a photographer and florist within my budget but have some ideas, and then ideas for centerpieces, party favors, etc. lots of ideas. Lol. I feel like I'm sooooo behind!!!!

Wedding: [Private]
Sep 15, 2013 at 6:31 AM • Flag As Inappropriate
Mirna what city & state are you in? You stll have time dont worry.

Married: 04/19/2014
Reviews: 9
Sep 15, 2013 at 8:33 AM • Flag As Inappropriate
April 19th here! We have our e-pics scheduled for next week and once we get those back I will send out our STDs...
Edited On: Sep 15, 2013 at 9:23 AM

Aleykit*
Married: 04/25/2014
Reviews: 8
Sep 15, 2013 at 9:21 AM • Flag As Inappropriate
April 25, 2014 here!! :D
We're sending our STDs out next month. :D

Married: 04/05/2014
Sep 15, 2013 at 10:54 AM • Flag As Inappropriate
April 5th! Can't wait and super behind since he just proposed in August!! I have my venue, catering, photographer and about to order my dress!!!

Married: 04/06/2014
Reviews: 1
Sep 15, 2013 at 11:30 AM • Flag As Inappropriate
I have venue, caterer, dress, tables and linens, STD's, and thats it.....my wedding coordinator is taking care of the rest. I plan to do little DIY's just to keep me from feeling out of the loop. Im making a broach broom to jump, a feather aisle runner, and the pearl and broach bouquets.

Married: 04/18/2014
Reviews: 5
Sep 15, 2013 at 11:46 AM • Flag As Inappropriate
@jennifer - thanks hun! Our wedding will take place at the Woodland Hills Country Club in California. What About you?

@melissa- you shall be my almost date twin!!! Lol. Can't wait to do engagement pictures. I feel like doing the STD's will make it all so real!!!

@Aley- yay!!! That's exciting:)

@allison- congrats on your recent engagement!:) and ummm... You have a LOT done already so you have plenty of time. Lol

@love is real - a feather aisle?!!! Pretty!!! I wanna see pics!! The broach broom and bouquets sound lovely!

Married: 04/19/2014
Reviews: 9
Sep 15, 2013 at 12:43 PM • Flag As Inappropriate
@Mirna, ok I can be your almost date twin LOL. I agree, once the STDs are sent it will really feel official!!!

GameCox
Wedding: 10/03/2014
Sep 15, 2013 at 1:22 PM • Flag As Inappropriate
Jennifer G and love is real...my grandparents were married on April 6th. They were married for 51 years before my grandfather's passing. Should be a sign of two good marriage's to come! Best wishes!

Married: 04/06/2014
Reviews: 1
Sep 15, 2013 at 2:38 PM • Flag As Inappropriate
Aww thx GameCox.....I knew that was a good day for a reason :-)
Login or Signup to post a comment!
«123»

Topics

Vow of Conduct